21 d’agost 2007

El retorn

Ja he tornat. Ja torno a ser jo caminant entre gent que s'emborratxa a les cantonades. Qui em manava aterrar per les festes del barri? No m'acabo d'orientar, qualsevol diria que trobo a faltar veure gent amb M-16 passejant entre parades d'espècies, mocadors fets a mà i menjar de tota mena. On són els soldats de divuit anys que demanen el passaport amb arrogància i el dit al gallet? Ara només veig Mossos d'Esquadra menjant pipes al costat de les furgones. No és el mateix, no tenen tant d'encant.

5 Comentaris:

clídice ha dit...

benvinguuuuuuuuut!! ;)

Anònim ha dit...

benvinguuuuuuuuuuut!! (l'altra sóc jo, no sé què ha passat que m'ha sortit aquell nom)

proudemax ha dit...

oh! vostè també hi era? cada cop desitjo més una trobada de lletgistes o afins.
Això dels óssos a Jerusalem és molt fort, els trobarà a faltar ara que és a Barcelona? Benvingut, o com diuen per dalt, benvinguuuuuuuuut!!

Anònim ha dit...

jajajaj! clar, tu ets un tio dur.

Anònim ha dit...

tiu, no siguis gos i actualitza no?!? ¬¬