31 de març 2008

Tancat a casa


Avui voldria ser lluny. Tornar a trepitjar els cims nevats de l'Atlas, els boscos de Moràvia, els carrers foscos de Berlín, les terres ermes de Palestina… o els camins més que coneguts dels Pirineus, que ja em servirien. Però no, m'he passat tot el cap de setmana tancat a casa, connectat davant la pantalla. De guàrdia. I s'ha fet especialment dur tot just una setmana després de tastar la llibertat de les muntanyes. Aquí podeu veure les fotografies de l'excursió al sostre del nord d'Àfrica i aquí el resultat de la breu visita turística amb a Marràqueix que vam fer amb ressaca d'altures. Aquesta nit, només em queda somiar amb veure més món i de moment tinc dos projectes, dos països per estrenar: Turquia i Cuba. A veure si els plans surten com cal.

4 Comentaris:

Anònim ha dit...

Despres d'anar a tants llocs encara et queixes?!?
Que he de dir jo llavors? Que fa tant de temps que no m'he passat cap cap de setmana fora de la ciutat? :-(

Unknown ha dit...

I com és això? Ho has d'arreglar, això no pot ser... jo pararia boig! Segurament t'aniria bé, una mica de muntanya, per exemple.

(Ei, que tots aquests llocs no els he conegut aquest any...)

Anònim ha dit...

Home, es que es lleig i va molt malament, la veritat! Pero que puc fer? Si es que per ara estic parada aqui, ja no puc triar... :-(

Anònim ha dit...

Dona, suposo que escapades de cap de setmana sí que les pots fer... i va molt bé per descansar!